הילינג רוחני ב-5 צעדים – אריאל ברג

אריאל ברג מלמד: ריפוי רוחני פירושו ריפוי ברוח, בכוח עליון. לרוח יש כל כך הרבה שמות וצורות, אז תארו לעצמכם מה זה בשבילכם וחשבו על זה תוך שימוש בחמשת השלבים הפשוטים לריפוי רוחני.
ריפוי רוחני הוא סוג הריפוי הנגיש והעוצמתי ביותר משתי סיבות:
האחד: אנו תמיד מוקפים בהדרכה הרוחנית שלנו, ולכן אהבת הרופא והריפוי נמצאים כאן בשבילנו בכל רגע.
שתיים: כוחה של הרוח לשנות את חיינו יכול להיות מיידי ואינסופי.

ריפוי יכול להתרחש בדרכים רבות פיזית, רגשית ונפשית. כדי לקבל חווית ריפוי ישירה ועמוקה יותר, טרנספורמציה אישית היא חיונית. אנו רוצים לפזר את ההתנגדות בינינו לבין אנשים אחרים, הכוללת כנות ושקיפות עם כולם. על ידי כך אנו מתקרבים עם הרוח. תחושת ביטחון עם הרוח היא הפתח לקבלת אהבה, תמיכה וריפוי בשפע מההנחיה הרוחנית שלנו.

ההדרכה הרוחנית שלנו יודעת הכל אודות דרכנו העתידית בעבר, בהווה ובמועיל ביותר, כך שיוכלו להדריך ולרפא אותנו לטובתנו הגבוהה ביותר.

היפתחו לריפוי רוחני ב -5 שלבים פשוטים:

1) כוונה! שבו בנוחות או שכבו ועצמו עיניים. נשמו והרגישו את עצמכם מתחברים לגופכם ולנשמתכם, והיו מודעים לכוונתכם לריפוי.

2) שחרור. נשום החוצה ושחרר את כל המחשבות והרגשות, והרפה את גופך. עזוב את השליטה כדי שהרוח תוכל להיכנס כדי לרפא אותך ולשרת את התועלת הגבוהה ביותר שלך.

3) להרחיב. דמיין את עצמך מתרחב מעבר לקירות החדר, הבניין, העיר, כדור הארץ. תרגיש את עצמך מתרחב כדי לפנות מקום לריפוי הרוחני.

4) כניעה. תגרמו לעצמכם להיכנע לכוח הגבוה שלכם שנכנס לגופכם כדי לרפא אתכם. הרגישו את התחושה הפיזית של האנרגיות אשר נעות בתוככם.

5) אפשרו לאנרגיה לנוע לאן שהיא צריכה לנוע בתוך וסביבכם. אם מחשבות עולות, אפשרו להן לזרום ולהשתחרר. הישארו באנרגיות הריפוי של הרוח כל עוד האנרגיה רוצה לסייע לכם. תנו לעצמכם את הזמן והזמן לנוח ולהקשיב לאינטואיציה של הגוף שלכם. אתם מרפאים עם הרוח!

אתה עלול להרגיש את הריפוי הרוחני כעדין או עמוק, ולפעמים כשהריפוי מתרחש לא נראה בהתחלה … אז סמוך על כך שזה קורה. חשוב לסמוך על כך שבכל פעם שאנו נכנעים להדרכה הרוחנית שלנו כדי לרפא את חיינו, חיינו נרפאים בדרך כלשהי. ככל שיש לנו יותר אמון, כך הריפוי יהיה ברור יותר.

לקורס הילינג בחינם לחץ כאן

סרטונים קצרים מכללת ואהבת לרעך כמוך

פייסבוק
אינסטגרם
טיקטוק
סאונדקלאוד
ספוטיפיי
וימאו
גוגל פודקאסטס
your image
Skip to content