סיכום קורס סוד האותיות

למדנו שכל אות מחולקת לשלושה חלקים: הערך הגימטרי, צורת האות ואופן ההגייה של האות.
ראינו שאין מקרה. הבנו שהבורא ברא את העולם באמצעות כוחות, כל כח מיוצג על ידי אות. הכח של האות רמוז בצורת האות, בגימטריה שלה ובאופן הגייתה. הבורא שהוא אינסוף החכמות שבאינסוף – ברא את העולם באמצעות קוד האותיות.
ולא משנה איך תסתכלו על זה – תמיד יש הסבר היגיון ופלא עצום ואינסופי.
לפניכם הסיפור של סוד האותיות: האות א' שהיא האלוקים, בראה בריאה בסוד האות ב' בראשית, האות ב' היא בגימטריה 2 והיא אות החלוקה הראשונה. האלוקים ברא בריאה. האחד ברא את החלוקה. שני ניגודים, שני כוחות, כח הנותן וכח המקבל. האלטרואיסטיות והאגואיסטיות. זה סוד האות ג' גומל חסד וסוד האות דלת שדולה ומקבלת את החסד של הג' כי היא דלה.

לצפייה בקורס המלא לחץ כאן

האות ה' שהיא כח הילודה כפי שלמדנו – מסומלת על ידי זה שנולד עולם- המורכב מארבעת האותיות כפי שלמדנו. ואיך מתקיים היקום? והעולם? על ידי המספר 6. גימטריה של האות ואו. כי העולם מוגבל ב6 קצוות. צפון דרום מזרח מערב למעלה ולמטה, ולכן גם נברא בשישה ימים.
שני כוחות אלו הרצון להשפיע והרצון לקבל מתקיימים בכפיפה אחת והנשמה היא זו שבוחרת מי יגבר על מי. הנשמה היא כח התנועה המשלבת את החיות בין שני הכוחות, והוא האדם שיש בו נשמה והוא הבוחר בין הרצון לקבל ובין הרצון להשפיע. סוד תנועת האלקטרונים , המאבק היוזמה התנועה מתקיימים בזכות האות ז' – והוא היום השביעי שהוא הנשמה של ששת הימים.
כל אלו יחד מייצרים למעשה את החיים בסוד האות ח', וכאשר האדם בוחר בטוב בסוד האות ט' הוא זוכה לאות י' שהיא השגת עולם האצילות. האדם הגבוה. האני העליון. האדם הרוחני.
כאשר האדם שואף בסוד האות ל' להמשיך ולהישאר רוחני וגבוה הוא זוכה למ' שזה סודות התורה והרוחניות וכמו מים חיים המרעננים את החיים והופכים את האדם להיות ענו ונאמן בסוד האות נון – על ידי תכונת הענוה האדם מוגן בסוד האות סד הוא הופך להיות מדיום שרואה עבר הווה ועתיד ומתקשר באמצעות האור והקדושה, ואז זוכה להגיע לכח רוחני גדול ולפריצה גדולה בחיים שלו מבחינה רוחנית בסוד האות פ' ואז זוכה להיקרא ולהיות צדיק בסוד האות צ'.
לאחר מכן יש דרגה נוספת שהאדם עולה אליה ונקראת סוד האות ק' שהאדם צריך להעפיל אליה ולהיות קדוש, הוא נהיה ראש ומולך על גופו ומשליט את הרצון להשפיע על הרצון לקבל, משם הוא מתקדם לאות ש' שנקרא איש אלוקים קדוש ומסיים באות ת' שהיא תכלית האדם להיות נקי ושלם ולהפוך את עצמו לאלטרואיסט שמפיץ אור

עכשיו תראו – כל זה טוב ויפה, וזה רק אם האדם בחר בטוב וזה סוד האותיות בחלק הטוב, אבל אם האדם בוחר באגו – כל סוד האותיות מתהפך לאדם לרע. חבל להרוס לכם את היום ולגלות לכם את סוד האותיות הרע, אז לפחות אני אבקש מכם שתהיו טובים אחד לשני וזה סוד הכל וזה סוד האושר גם אם אתם לא מבינים. פשוט תהיו טובים אחד לשני.
אתן לכם עוד עניין בסוד האותיות לפי העולם הבא לאחר המוות בסוד האותיות. אני אתחיל מהאות י' – לפי אותו הסדר שהיה מא' עד ט' מהסדר הקודם שהאדם בחר בטוב, אז הוא זוכה לאות י' שזה סוד העולם הבא, הוא מגיע לבית דין של מעלה ודנים אותו לכף זכות בסוד האות כ' הוא יזכה לשפע נצחי בסוד האות כף סופית, הנשמה שלו זוכה לצפות את העתיד בסוד האות ל' ולעבור לדרגה גבוהה יותר בסוד האות מ' ומשם הנשמה מתבטלת ונדבקת באלוקים בסוד האות נ' וזוכה לאור המקיף העצום בסוד האות ס' ומשם הנשמה זוכה להתענג בעונג נצחי בסוד האות ע'. לאחר מכן הנשמה זוכה שנפתח בפניה פתח נוסף בסוד האות פ' שהוא נקרא היכלם של צדיקים בסוד האות צ' וקדושים בסוד האות ק', הנשמה זוכה לחיבור בחינת מלכות וראש בחינת האות ר' ומשתנה לשלמות האמיתית שלה בסוד האות ש' ולקיים את תכליתה בסוד האות ת'

בואו נהיה טובים אחד לשני. בסופו של דבר לא יישאר לכם כלום מהעולם הזה. עוד מעט בבית שלי יגור אדם אחר בשם אחר ויהיו לו חיים אחרים, ואני אשכב באדמה בדיוק כמוכם. כל אחד מאתנו יעזוב את הגוף וייקח איתו את כמות הכסף שהוא צבר כדי לקנות בית בעולם הנצח. אני כמובן מדבר על המעשים הטובים שלנו. הכל מדויק. הכל מושלם. הבורא ברא אותנו בחכמה. הכל לטובתנו. תבחרו בטוב.

לצפייה בקורס המלא לחץ כאן

סרטונים קצרים מכללת ואהבת לרעך כמוך

פייסבוק
אינסטגרם
טיקטוק
סאונדקלאוד
ספוטיפיי
וימאו
גוגל פודקאסטס
your image
Skip to content