קורס הספירות שבספירות: ספירת נצח

אז אמרנו שספירת הנצח היא הסבלנות אומץ הלב והשאפתנות.

חסד שבנצח – כשאתה עושה משהו בעקביות, אתה חייב לאהוב מה שאתה עושה. עשייה קבועה מחייבת אהבה לדבר כדי שלא יימאס לעשות אותו לאורך זמן. העשייה צריכה להיות בהתלהבות, לא מאולצת ולא בכפיה

גבורה שבנצח – היא היכולת להתמיד באופן מבוקר שלא שואב יותר מדי אנרגיות, אני אמנם עושה ואמשיך לעשות, אבל גם אני לא שוכח לנוח כשצריך ולעשות דברים נוספים. אני שם גבול גם לנצח שלי.

לצפייה בקורס המלא לחץ כאן

תפארת שבנצח – ההתמדה היא כח עצום שאנחנו צריכים אותו כדי להמשיך ולנסות עד שנצליח, אבל מה אם אנחנו מרחמים על אדם אחר ורוצים כל כך לעזור לו אבל זה קשה? כאן נכנסת תכונת התפארת שבנצח שמדריכה אותנו שצריך להיות כל כך רגישים לסביבה וכשאנחנו רוצים לעזור למישהו לצאת ממקום סבוך או לסייע לו להתפתח ולעלות במדרגות – ההתמדה צריכה לבוא ממקום מאוד אמפתי ומרחם ואכפתי כדי שהרגשות הללו ישמרו על העקביות שלנו להצליח.

נצח שבנצח – כדי להתמיד צריך כח רצון להתמיד. הספירה היא ההתמדה שבהתמדה, כלומר: מה שמניע אדם להמשיך ולהתמיד הם כח הרצון ויכולת ההחלטה, ההסתכלות קדימה על המטרה ולזכור אותה כל הזמן תוך מקום של התלהבות להגיע לסיום.

הוד שבנצח – כח התמדה מחייבת ענוה. כשיש באדם ענוה, הוא מסוגל להתמודד עם כל הקשיים, אפילו אם משפילים אותו ומזלזלים בו – הוא לעולם לא ינוח ולא יעצור מלהתמיד להשיג את מבוקשו. משל לעץ שעומד זקוף וגאה בשעות סופה – בסוף הוא יישבר ויפול, לעומת קנה הסוף שיודע להתגמש יחזיק מעמד גם בסופה קשה

יסוד שבנצח – ההתקשרות שבהתמדה. אנחנו חייבים להרגיש חיבור ולחזק את החיבור הזה לדבר שאנחנו רוצים להשיג ומתמידים עבור השגתו, לכן תפקידנו לחזק את הקשר עם בר ההשגה שאנו מתמידים עבורו.

מלכות שבנצח – היא היכולת לשליטה עצמית ולאצילות מצד המתמיד. מתמיד אציל הוא מתמיד שיש בו גאווה חיובית וידיעה שבסוף הוא ישיג את המטרה שלו. הרגשה וידיעה פנימית שנשיג את המטרה מאפשרת ליצור לנו מציאות שכזאת. המלכות שבנצח מתבטאת על ידי יישום כל תתי הספירות של ספירת הנצח

לסיכום: אנו זקוקים להתמדה בכל דבר בחיים שלנו – ההתמדה שלנו תישא פרי רק אם יהיו בנו כל התכונות הנדרשות, שזה אומר: נאהב את מה שאנו עושים, נציב גבולות לעשייה וננוח כדי לשאוב כח להמשיך, נדע לרחם על מושא ההתמדה כדי שיהיה לנו דלק להמשיך ולהניע את כח ההתמדה בנו, אנו צריכים ענוה להמשיך ולהתמיד גם אם משפילים או מבזים אותנו, אנו זקוקים להיות קשורים ולחזק את הקשר עם הדבר שאנחנו מתמידים להשיגו כדי שיהיה לנו כח להמשיך, וכמובן על ידי שליטה עצמית של כל תתי הספירות ונראה את עצמנו מגיעים ומשיגים את היעד אז נזכה באמת להשיג בכל מצב את מה שאנו מתמידים עבורו.

לצפייה בקורס המלא לחץ כאן

סרטונים קצרים מכללת ואהבת לרעך כמוך

פייסבוק
אינסטגרם
טיקטוק
סאונדקלאוד
ספוטיפיי
וימאו
גוגל פודקאסטס
your image
Skip to content