קורס איזון הנפש: שיעור שלושה עשר

אחרי שלמדנו בשיעור האחרון שהתפקיד שלכם הוא גם להפיץ אור וזה התיקון שלכם כי אתם הרי למדתם בקורס הספירות של הספירות ועשיתם קבצי עבודה , כדי לתקן את הנשמה שלכם , כדי שאתם תהיו מאושרים יותר .
אבל זה לא יספיק לכם – אם אתם רוצים לתקן את הנשמה שלכם באמת , אם אתם רוצים להיות מאושרים על פני כדור הארץ באמת אתם צריכים להפוך להיות הרצון להשפיע , לא מספיק שתאזנו את הנשמה שלכם ולא מספיק שתאזנו את הספירות שלכם , אתם צריכים להפיץ את התורה עכשיו שימו לב לדבר מדהים : בני ישראל יצאו ממצריים והם הלכו במדבר 49 יום.

ביום ה- 50 הם קיבלו את התורה כלומר הם למדו את חכמת האיזון – איך לאזן את הנשמה והתורה היא אור והתפקיד שלנו זה להיות אור לגויים , אנחנו צריכים להשפיע , להשפיע על הגויים שישראל זה ישר – אל ואנחנו צריכים להפיץ את האור של חכמת הקבלה בעולם כולו והתורה והמצוות באו כדי שנתאחד כולנו , אחים ואחיות יקרים. תפיצו את הסרטונים האלו , תלמדו סרטונים משלכם , תפיצו את האור , תפסיקו את החומר אחי
היקרים , תעזבו את החומר , הוא כלה ונפסד, לא יישאר לכם כלום ממנו , אתם תמותו , אנחנו נמות ולא יישאר מאתנו כלום על פני כדור הארץ לא יישאר כלום , הגופה תירקב בקבר , מה שיישאר מאתנו זאת הנשמה.

לצפייה בקורס המלא לחץ כאן

מה יישאר מכם אחי ואחיותיי היקרים רק הנשמה , הנשמה זה אתם האמיתי , מה יש לכם – עוד כסף , מה יש לכם ? עוד רכב , בית יותר יפה , אם הייתי מראה לכם באיזה בית אני חי הייתם בשוק , העוני שהוא משדר , זה לא מעניין , זה לא מעניין , זה לא מעניין , החומר לא מעניין , חומר זה חמור , תהיו הרצון להשפיע , זה האושר האמיתי , אני חי בגן עדן , מאושר , אני כל היום משפיע טוב על אנשים . וכסף? לא חסר , יש לי קורס תקשור שאני מלמד אנשים לתקשר , אני עושה תקשורים לאנשים , אנשים מודים לי , מברכים אותי כל יום על הדברים שאני אומר להם , שאני מציל להם את החיים.


פעם אחת באה אלי איזו בחורה אחת , התקשרה אלי מישהי , אומרת לי אריאל כואב לי באיזה מקום , אמרתי לה הכל בסדר , אין כלום הכל בסדר , דיברתי עם בעלה אמרתי לו תתכונן לפרידה תוך חצי שנה ולא הסברתי לו .
לא יכולתי להתאפק , התקשרתי לאחותה אחרי כמה ימים , הבחורה הזו היא בת משפחה שלי אז אמרתי לה – את יודעת , התקשרה אלי אחותך לפני כמה ימים ושאלה אותי למה כואב לה ואמרתי לה שהכל בסדר , אמרתי לה לאחותך יש סרטן בלבלב , בכבד ונדמה לי אמרתי לה בריאות או בתוספתן, לא זוכר , סיפור מלפני שנתיים וקצת.


באמת אחרי חצי שנה היא נפטרה מסרטן בשלושת המקומות שראיתי , במקרה הזה לא יכולתי להציל אבל אני מציל אנשים , אני עושה טוב לאנשים , זכיתי לזה בזכות המצווה של ואהבת לרעך כמוך , וגם אתם יכולים , גם אתם יכולים להיות מדיומים , גם אתם יכולים להיות מתקשרים , גם אתם יכולים לקבל קהל ולהאיר לאנשים את הדרך , קודם כל תתחילו בלהפיץ את חכמת הקבלה משם אתם תוכלו להפיץ , פשוט להיות מדיומים ולהפיץ אור.


למה באנו לכאן ? באנו לכאן כדי לקבל הטבה נכון? זה לא נכון , ככל שלומדים את חכמת הקבלה יותר ויותר אז החכמה הזאת יותר ויותר , כל פעם היא סותרת את עצמה ורק בגלל שאתם תלמידים וותיקים שלי אני אלמד אתכם עוד איזו נקודה מסוימת ואז נמשיך בשיעור הבא .
אנחנו לא באנו לכאן כדי לקבל את ההטבה של הבורא , כדי להיות מקבלי הטבה , ממש לא , הטוב המוחלט הוא להיות הבורא – הבורא פשוט משפיע טוב ואין אושר גדול מאשר להשפיע טוב לאחר ולכן התפקיד שלנו – אנחנו נבראנו כדי להיות כמו הבורא לכן התפקיד שלנו זה לתקן את עצמנו עד כדי כך שאנחנו נהיה בדרגה גבוהה יותר של הרצון להשפיע שכשנמות ואנחנו נחייה בעולם האמת – כי אנחנו חיים בעולם השקר – אחים יקרים פה זה עולם השקר , וכשאנחנו נזכה שחכמת הקבלה תאיר את הנשמה שלנו ואנחנו נהיה הרצון להשפיע מתוך בחירה

אנחנו כאן בעולם הבחירה , כשאנחנו נמות אנחנו נהיה עם אור גדול של הרצון להשפיע , אנחנו נהפוך להיות הרצון להשפיע .

לצפייה בקורס המלא לחץ כאן

סרטונים קצרים מכללת ואהבת לרעך כמוך

פייסבוק
אינסטגרם
טיקטוק
סאונדקלאוד
ספוטיפיי
וימאו
גוגל פודקאסטס
your image
Skip to content