קורס איזון הנפש: שיעור שניים עשר

יש 125 מדרגות , הן נקראות מדרגות הסולם שדרכן ניתן להגיע להשתוות הצורה עם הבורא . השתוות הצורה עם הבורא היא היכולת שלנו להיות מאוזנים, שלמים, מאושרים וחיים בגן עדן כמו הבורא , הבורא הוא הרצון להשפיע וזה האושר שלו להשפיע עלינו , ברא אדם כדי להשפיע עליו חסד , האדם מבין שהוא גם הרצון להשפיע , אני גם הרצון להשפיע , אני לא אהיה מאושר ואני ארגיש ריק בתוך הבטן שלי , בתוך הגוף שלי אם יהיה לי למבורגיני ואם יהיה לי עוד ועוד ועוד אבל לא תהיה בי רוחניות , אם אדם אין בו רוחניות הוא מרגיש משהו מת מבפנים , משהו ריק מבפנים , זה הנשמה של האדם , זה הרצון להשפיע של האדם והאושר האמיתי הוא בלאסוף מצוות , לעשות חיבור בין אנשים , לעשות טוב לעולם , בגלל זה אני בחרתי לבנות את מכללת ואהבת ולצלם את הסרטונים האלו כדי להשפיע טוב לעולם ואין דבר שעושה אותך יותר מאושר מאשר לעשות אנשים אחרים מאושרים , חד משמעית.

המטרה שלנו היא להיות בבחינת חיה , לחזור לתודעת משיח כלומר חיה זה לחזור לתקופה שלפני שחטאנו את חטא עץ הדעת, כלומר לפני שחטאנו את חטא עץ הדעת האדם הראשון חי באמונה שלמה עם הבורא , היה נקי , נקי כמו שלימדתי אתכם – האריה היה צמחוני , הכל היה גן עדן , הכל היה אושר ובאדם לא הייתה את הממזריות הזאת את הרצון לקבל בקטע רע , הוא היה טהור והוא היה עשוי מציפורן – טהור וברגע שהאדם חטא הסתלקה החיה , והחיה כל הזמן נכנסת ויוצאת מהגוף ומייצרת את השיערות , שיערות הם חלק מהעיניין של הטומאה , תלוי איפה, צריך לגזור שיערות , החיה היא החלק הנשמתי שבאדם שבזכותו האדם חי לנצח , החיה נכנסת אל תוך המקום שבו הגולגולת רופסת ויוצאת דרך השיערות , אם החיה היתה נמצאת בתוך גוף האדם אז האדם היה חי לנצח וכשאדם חי לנצח זה בעצם בחינה של לפני חטא עץ הדעת מכיוון שכל מטרת העולם הייתה להיטיב לנבראיו שהבורא ברא את האדם הראשון ואדם הראשון היה חי לנצח – פשוט חי בגן עדן לנצח ומכיוון שחטא האדם הראשון אז הוא ירד לדרגה שבה יש לו דעת , הסתלק הגן עדן , הסתלק הכתר והסתלקה לה החיה והאדם נמצא רק עם נפש רוח ונשמה זאת אומרת כל הזמן את ההתלבטות הזאת בין לעשות ללא לעשות.

לצפייה בקורס המלא לחץ כאן

לפני חטא עץ הדעת האדם היה שלם – היה נפש רוח נשמה חיה ויחידה והאדם היה מאוחד עם הבריאה והחיה היא בעצם היכולת הזו להבין שהכל זה אחד באופן כללי והיחידה זה היישום של זה להבין שהכל זה אחד ולחיות לנצח בצורה כזאת של אלטרואיזם , זה בגדול העיניין וזאת הסיבה שאנחנו כל הזמן צריכים להגיע למצב שלהבין שהכל זה אחד. אם נבין שהכל זה אחד אנחנו נזכה לחיי נצח , זאת האמת . הרצון לקבל נכשל , צאצאיהם של בני ישראל לצערי אני לא אגיד כשלו במשימתם אבל חלקם – הצאצאים היהודים הפסיקו להפיץ את האמת , את חכמת הקבלה , אני נזהר מאד בלשוני ואנחנו באנו לכאן כדי להפיץ את חכמת הקבלה ולהפיץ שכולנו אחד ועל ידי זה שנגיע לתודעה שכולנו אחד והחרדים מה שהם עשו – הם לימדו רק את היהודים את חכמת הקבלה , הם לא הפיצו אותה החוצה ונהיה מצב שנהייתה סלידה מהחרדים כי הם לא הסבירו את הטעמים של התורה.

התורה נראית נורא סתומה ולא ברורה וצריך להפיץ את חכמת הקבלה בפרט היום שיש לנו את עידן האינטרנט שהכל פתוח וגלוי ובטח ובטח שאומרים לנו שאנחנו נמצאים בעידן משיח , מה זה עידן משיח? משיח הוא אדם שמפיץ את חכמת הקבלה ואומר לבני האדם – שימו לב : כולנו אחד , כולנו צריכים להיות בחינה של ואהבת לרעך כמוך וממשילים אותו על פני כל בני האדם והאדם הזה הופך להיות מלך והוא מצליח לגרום לאנשים לרדת מנשקם והוא יעשה שלום עולמי והאיש הזה יגרום לבני האדם לעלות לדרגה שנקראת חיה – להבין שהכל זה אחד ואז אחרי שיבוא משיח והוא ישלוט בעולם ולא יהיו יותר מלחמות בעולם אז אנחנו נגיע לדרגה שנקראת תחיית
מתים – המתים יקומו לתחייה , מה הכוונה ? הכוונה שהמתים – הרשעים שהיו בבחינת הרצון לקבל , הרצון לקבל ימות , הגוף ימות והנשמה תחייה לנצח , הרצון לתת של החלק שבאדם יחייה לנצח ולכן החרדים אומרים שאם אדם לא תיקן את העיניים שלו , הם אומרים לדוגמא גבר מסתכל על אשה בתאווה ואסור לו להסתכל עליה אז החרדים אומרים שהוא יהיה עיוור אחרי המוות לנצח כי הוא פגם בעיניים , העיניים הם לא הרצון להשפיע ורק חלק בגוף האדם שהוא הרצון להשפיע , שהוא הפך אותו לאלטרואיזם אז הוא זוכה שיהיה לו את החלק הזה לעולם הבא. מה הקשר בין זה לבין אלטרואיזם?

שהאדם צריך להשתמש בכלים שהוא קיבל כלומר בגוף האדם , בחמשת החושים האדם צריך להשתמש בהם רק בשביל להשפיע בחזרה לבורא , לא להנות סתם אלא בשביל להעניק אותם בחזרה לבורא ולכן לפי החרדים אם אדם מסתכל על נשים סתם אז הוא ברצון לקבל ואין בזה שום הרצון להשפיע , אם הוא מסתכל סתם ולכן הוא יהיה עיוור לעולם העליון כאשר למעשה האמת היא שכל איבר אם הוא לא בבחינת הרצון להשפיע אז הבורא מתקן לנו את זה ואז האדם זכה להיות בכל הגוף שלו וזאת הכוונה לתחיית המתים . שהרצון לקבל ימות ואז תקום הנשמה והאדם ייזכה לחיות לנצח וכולנו נתאחד , וכולנו נדע שיש
בורא אחד וכולנו צריכים לעבוד אותו ועל זה נאמר: " ביום ההוא יהיה אדוני אחד ושמו אחד" ולכן כתוב שאחרי ביאת משיח התורה לא תהיה אותה תורה, כתוב, כתוב במפורש שהתורה לא תהיה אותה תורה כתוב אצל התורה של החרדים כתוב – שהתורה לא תהיה אותה תורה , כתוב שכל האותיות יתערבבו ותהיה תורה חדשה , איך זה יכול להיות ? כי באמת מה שקורה , תראו איזה הסבר נפלא לעולם החרדי : מה שקורה שהיום בעולם הבחירה , אנחנו נמצאים פה בעולם הבחירה , יש כאילה ששומעים את הסרטון הזה ואומרים בונה הבנאדם הזה חי בסרט , הוא מאמין שיש בורא לעולם , הוא באמת מאמין שיש בורא לעולם , הוא באמת חי בסרט שהוא מדיום, אז יש אנשים שלא מאמינים , אנחנו חיים בעולם שהוא העלם והתפקיד שלנו זה להגביר חסדים על הדינים , כאן בעולם הזה , לבחור כל הזמן בטוב אבל אחרי ביאת משיח יכירו וידעו כל יושבי תבל כי אתה הוא השם האלוקים ואין עוד מלבדך , אחרי ביאת משיח כולם יידעו שאין עוד מלבד הקדוש ברוך הוא , אין עוד מלבדו, יש רק בורא לעולם ואנחנו נזכה ל: נפש , רוח , נשמה , חיה ויחידה .
אנחנו נתקן את כל הנרנח"י שלנו ואת כל הספירות שלנו ואנחנו נהיה מאוזנים , השכר שלנו יהיה נצחי כל אחד כפי דרגתו ואז האדם חי לנצח ונהנה מעצם המציאות שלו מול הבורא . האדם חי על פי דרגתו – מה הכוונה על פי דרגתו ? זה אומר שנניח אני , אריאל ברג – יש לי דרגה מסוימת ברצון להשפיע , כמו שלמדנו יש ד' בחינות דה אור ישר , יש 4 בחינות של אור ישר , החלק הראשון כמו שלמדנו בקורס הקודם – האדם נולד, קודם כל יש לו את הרצון לקבל. אחרי זה הוא אומר בונה אני כלי , הבן אדם אומר אני כלי , תיכנסו לשיעור 4 בחינות של אור ישר
בקורס יסודות הקבלה ותראו את השיעור הזה אם אתם לא מבינים . אז בן אדם אומר אני הרצון לקבל ואז הוא הופך להיות הרצון להשפיע , אבל האדם לא יכול להיות רק הרצון להשפיע , הבן אדם פשוט מתלהב ואומר אני הרצון לקבל , אני רוצה להיות כמו הבורא אני רוצה להיות הרצון להשפיע חזרה לבורא , ואז הוא הופך להיות הרצון להשפיע ורק נותן ונותן , אבל בן אדם לא יכול לחיות ככה .
ואז הבן אדם מתאזן והוא הופך להיות הרצון לקבל בישביל להשפיע זאת אומרת כל מה שהוא מקבל זה על מנת להשפיע בחזרה לבורא וזה נקרא אמת דה שקר כמו שלמדנו בקורס יסודות הקבלה , ד' בחינות דה אור ישר ואז הבן אדם עובר לדרגה הבאה שהוא הופך להיות הרצון להשפיע בישביל להשפיע כי הוא רוצה להיות טהור , הוא לא רוצה יותר לקבל ואז הבן אדם לא יכול לחיות ככה , זאת דרגה שהיא בילתי אפשרית לחיות בה ואז הבן אדם הופך להיות הרצון לקבל בישביל לקבל שזו הדרגה הגבוהה ביותר , כמה שזה קשה להבין , זאת האמת – שהאדם
נהנה מהמציאות ומהאהבה של הבורא באופן טוטאלי והוא פשוט חי בישביל לקבל את זה כך , וזה לא אומר שהוא אגואיסט אלא הוא מבין שהכל זה אחד והוא מקבל את הכל כאחד ומבחינתו זה הכל לקבל , כל פעולה שלו זה לקבל , אין דבר כזה בכלל להשפיע , וגם אצל הבורא אין דבר כזה להשפיע , ההשפעה עצמה היא הופכת להיות קבלה עצמה , זה דבר מדהים , זאת הבנה מדהימה.


אז זה התפקיד שלנו בעולם – לחזור להיות בבחינה של אדם הראשון , לחזור להיות הרצון להשפיע , לחזור להיות עם כתר , לחזור להיות באמונה שלמה , מי שיוביל אותנו לשם זה המשיח שיוביל אותנו לקראת אחדות העולם ולא יהיו מלחמות יותר ולא יהיו דתות בעולם וכתוב שהתורה תשתנה ולא תהיה אותה תורה, למה ? כי לא יהיה יותר יצר הרע , לא יהיה יותר הרצון לקבל , המשיח יהיה כל כך משכנע ובני אדם יראו את הבורא וכולם יבינו ש"והיה אדוני אחד ושמו אחד" ועל כן יאמרו כל יושבי תבל – כל בני העולם ישתחוו לבורא וכולם יאמינו בדת אחת , באל אחד בחכמת הקבלה ויבינו שהיהדות, האיסלאם הנצרות הכל זה חלק מאמת אחת , זה הבורא , זה ואהבת לרעך כמוך , זה השלמות והשלום והשכינה ובית המקדש וכולם יבואו , בגלל זה כתוב: " וביתי בית תפילה ייקרא לכל העמים " , והמשיח יוביל אותנו לשלום עולמי ולכן כתוב : " ולא יידע גוי אל גוי חרב ולא יידעו עוד מלחמה" , אחרי ביאת משיח לא יהיו מלחמול יותר , הכל יהיה טוב, כולנו נאהב אחד את השני , כולנו נהיה בבחינה של ואהבת לרעך כמוך . על כן גבירותי ורבותי זה התפקיד שלנו כאן בעולם – להפיץ את חכמת הקבלה , להפיץ את האמת, לגרום לאנשים להתחבר לבורא , לגרום לאנשים להתחבר לואהבת לרעך כמוך כי זה תיקון העולם , זה התיקון השלם ואחרי זה נזכה לביאת משיח , נזכה לגאולה השלמה שהיא הגאולה של כל בני האדם , בני ישראל הם כל אדם שרוצים להתקרב לבורא והיהודים שהם מחללי שבת בפרהסיה יינם יין נסך ודינם כדין גוי מכיוון שהם רק צאצאים של בני ישראל אבל לכל אדם יש את הזכות להיות ישראל , לכל אדם יש את הזכות לעבוד את הבורא . אני אוהב אתכם , אתם אוהבים את הבורא , תאהבו אחד את השני כי זאת המטרה שלנו וזאת המהות שלנו , זאת הסיבה שאני עושה את סדרת הסרטונים הללו , בגלל זה הקמתי את מכללת ידע שלהעניק ידע בחינם כי הבנתי שאני צריך להיות בבחינה של ואהבת לרעך כמוך.

לצפייה בקורס המלא לחץ כאן

סרטונים קצרים מכללת ואהבת לרעך כמוך

פייסבוק
אינסטגרם
טיקטוק
סאונדקלאוד
ספוטיפיי
וימאו
גוגל פודקאסטס
your image
Skip to content