קורס איזון הנפש: שיעור חמישי

למדנו על המצוות השכליות איך כל אחת מהן הן בעצם שייכות לואהבת לרעך כמוך וכל אחת מהן הן הרצון להשפע , אנחנו נבראנו על פי קארמה , בעולם הזה יש קארמה , מה שאתה רוצה זה מה שאתה מקבל , מה שאתה משדר ליקום זה מה שאתה מקבל , כתבתי את זה בספרי ניפוץ המדע המודרני והוא להורדה חינם באתר.

אני מוכיח שם שמחשבה יוצרת מציאות , פיזיקת הקוונטים מדוברת שם המון ולכן אנחנו צריכים כל הזמן להיות אנשים טובים יותר ולהגביר חסדים על הדינים ולכן הקמתי את מכללת ידע שמעניקה ידע בחינם כי הבנתי שזו הדרך היחידה שבה העולם יתוקן , אנחנו חיים בעידן שבו העולם הולך לשמד מוחלט, הוכחתי את זה בכנס שהיה בבית ציוני אמריקה , לא אני אומר את זה , סטיבן הוקינג אומר את זה ורבים וטובים מכל רחבי העולם אומרים שהעולם תוך 100 שנה לא יהיה קיים , הרצון לקבל שהיינו שקועים בו ותראו לאן הגענו , כל אחד רוצה לעצמו , אנשים גונבים האחד מהשני , אנחנו אוכלים רעלים , התפוח אתה לא יכול לסמוך בכלל שאין בו רעלים , השם ישמור יש כל כך רצון לקבל בעולם , אתה לא יודע אם אתה יכול לשים את השמפו על הראש , רעל בכל מקום , נותנים לאנשים תרופות , פשוט עצוב מה שקורה בעולם והחלטתי להפיץ את חכמת הקבלה כדי לעשות תיקון לעולם עד כמה שאני יכול.

אני בן אדם אחד אבל אם אתם תעשו שיתוף לסרטונים שלי או תתחילו ללמד אחרים , זה יהיה התיקון של העולם וזאת הכוונה ולכן אמרתי בשיעורים הקודמים הגויים צודקים , הם שונאים את היהודים בגלל שבתוך הנפש שלהם עמוק מאד הם יודעים שהיהודים לא עשו את מה שהם צריכים לעשות , הם היו צריכים להפיץ את חכמת הקבלה בעולם, כי הרצון לקבל הורג אותנו – אנשים גונבים אחד מהשני , רוצחים אחד את השני , כמות הבגידות שיש בדור הזה ,זה מטורף , האינטרנט ובעצם כל המהות שלנו , הבתים שאנחנו חיים בהם , יוקר המחיה מטורף , למה? בגלל הרצון לקבל , יודעים שבני אדם כל כך שקועים בתאוות של החומר וצובעים לנו את הכל בצבעים, כל המותגים בצבעים הכל בשביל להגביר לנו את התאוות שלנו כי אנחנו לא מסוגלים להתמודד עם הרצון לקבל שלנו ואנחנו נהיים חולים מזה , ממציאים עוד למבורגיני ועוד רכב יוקרה ועוד מותג כזה או אחר ושמים לנו פרסומות בטלוויזיה שהאדם אם הוא לא יקנה את הדבר הזה הוא יהיה מנודה מהחברה וילדים לא יכולים להתמודד עם זה ומשפילים אותם בבית ספר אם אין להם את הטלפון הכי חדש או את הג'ינס הכי יפה , מנצלים את הרצון לקבל של האדם ופרסומאים מומחים יושבים וחושבים איך להשתמש ברצון לקבל של האדם ובתאוות שלו כדי לגרום לו לקנות ולהוציא ממנו עוד ועוד כסף, הרצון לקבל שולט בנו , אנשים לא אכפת להם אחד מהשני , ממציאים תרופות מסוכנות ונותנים לאנשים לאכול אותן ולא אכפת להם, הורגים אחד את השני רק בשביל עוד ועוד ממון , יש בחור אחד שהמציא תרופה נגד איידס ומוכר אותן באלפי דולרים – לכדור , לכדור , לכדור !! ואנשים צריכים לאכול את הכדורים האלה כל החיים כדי להמשיך לחיות כל החיים , שחט להם את הנשמה כי לא אכפת להם , אנשים הפכו להיות הרצון לקבל , אנשים אגואיסטים אחד כלפי השני , פשוט לכו תראו בבתי הסוהר כמה אנשים רצחו , זה לא היה ולא נברא .

לצפייה בקורס המלא לחץ כאן


ולכן באתי אני הקטן ואמרתי בוא נצלם סדרת סרטונים ונלמד את חכמת הקבלה כי החרדים לא עשו את העבודה שלהם , זאת האמת , לא בגלל שהם לא אנשים טובים , הם יודעים את האמת והאמת היא שאנחנו צריכים להיות הרצון להשפיע , החרדים יודעים שאנחנו צריכים לתקן ולהגביר חסדים על הדינים ואנחנו צריכים לקיים תורה ומצוות , צוותא מלשון חיבור וכל מה שלימדתי אותכם בשיעורים הקודמים שכל מצווה ומצווה אפילו המצוות הכי לא שכליות כמו תפילין כמו מקווה כמו בית המקדש – מה זה הדבר הפגאני הזה לשרוף חיה וכל מיני דברים כאילה והסברתי כבר ששחיטה בסדרת ההוכחות שלי דיברתי שהחיה לא סובלת משחיטה טהורה .


ובעצם כל המהות של התורה היא ללמד אותנו להיות אנשים טובים יותר ולכן ישראל הם אור לגויים , למה ישראל הם אור לגויים ? כי אור זה הרצון להשפיע ואנחנו צריכים ללמד אחרים להיות הרצון להשפיע וכשאנחנו סגורים בתוך עצמינו ולא מלמדים אחרים להיות אנשים טובים יותר אנחנו – בעצם הם שונאים אותנו כי הם יודעים שהתיקון של העולם נמצא אצלנו, ולכן כל התנ"ך כולו – תראו מה קורה בכל התנ"ך כולו – כל התנ"ך כולו מורכב מדבר אחד: בא נביא ואומר לעם ישראל תפסיקו לחטוא ואם תחטאו יהיה לכם רע מאד ובני ישראל לא שומעים לנביא ואז באות צרות על עם ישראל , עם ישראל חוזר בתשובה כלומר חוזרים לרצון להשפיע ,חוזרים להבין שהם צריכים להיות מאוחדים ואז הם מנצחים את הגויים ואז חוזר להיות השלום והשקט בעולם ובעם ישראל .
מה הכוונה? עם ישראל צריכים לזכור את התורה , הבורא אומר – אתם ביקשתם את התורה הזאת? קיבלתם אבל עכשיו יש לכם אחריות , אתם לא יכולים לרדת דרגה, ועם ישראל לא עשו את התפקיד שלהם ולא לימדו את חכמת הקבלה ולא האירו לעולם את הדבר הזה , חלק עושים את זה אני לא אומר שכל החרדים כאילה וגם לא אומר שרובם כאלה אבל חלק גדול מהם מסוגרים , נלחמים בכולם והחרדי היום נתפס כאדם הזוי ובזוי לצערי הרב במקום להגיד כמה אור וחכמה יש בתורה וכמה אור וחכמה יש בקבלה שזה מדהים , הפכו את החילונים לטומאה והנה אני עם שיער ארוך ואני מראה לכם איך כל התורה בעצם היא אחרת לגמרי ממה שהחרדים מלמדים , הם לא מלמדים אותה נכון ,הם נהיו קיצונים בזה , הם צודקים – צריך להניח תפילין והם צודקים, צריך לשמור שבת אבל יש מטרה שעומדת מאחורי כל זה , הבורא לא צריך שנניח תפילין והבורא לא צריך שנשמור שבת , הבורא צריך שאנחנו נהיה בואהבת לרעך כמוך והשבת והתפילין וכל המצוות הלא שכליות הן גלגלי עזר שלנו כדי להיות בואהבת לרעך כמוך.

למה התפילין שחורים ? כי השחור הוא מקבל את כל האור והוא לא מוציא כלום לכן בתפילין אנחנו רוצים לקבל את כל האור העצום הזה דרך המוח , דרך האזור שהמוח רופס , באזור שמניחים תפילין גוף האדם יותר רופס , יותר רך ויותר מסוכן לקבל מכה , האור נכנס דרך המקום הזה וגם דרך המקום הזה נכנסת החלק הנשמתי באדם שנקרא יחידה , שתכף אנחנו נדבר על זה בשיעורים הבאים.
וכאשר אדם מקבל מהתפילין את הקדושה הזאת , את האור הזה אז האור זה הרצון להשפיע ולכן האדם הופך להיות זך יותר , הוא הופך להיות הרצון להשפיע וזאת המטרה של התפילין גבירותי ורבותי , זאת המטרה של המקווה גבירותי ורבותי , כדי שהאשה תהפוך להיות חסד ולא דין ולכן כתוב : איש ואשה זכו שכינה ביניהם , מה זה איש ואשה? א / י / ש ואשה לא כותבים א / י / ש כותבים א / ש / ה , א / י /ש ו- א/ ש / ה למה ? בורא עולם נקרא י' ו – ה' , אחד מהשמות שלו ,כשהזוג, הגבר והאשה מקיימים תורה ומצוות והם ברצון להשפיע והם עוזרים אחד לשני ומקשיבים אחד לשני והם מאוזנים אז הם איש ואשה , יש להם י' ו – ה' אבל אם הם לא מקשיבים אז יש להם אש ואש , ה – י' וההא מסתלקים , השלום מסתלק , כי התורה נקראת שלום ואז יש מלחמה ביניהם ואז יש חוסר בשלום בית ויש מלחמה בבית , יש מחלוקות בבית.
ואנחנו ממשיכים ללמד את חכמת הקבלה , אני אמשיך לדבר אתכם על איש ואשה , על אש ואש ועל איך זה מתקשר לנפש ורוח , נמשיך בשיעור הבא , זה הולך ונהיה עוד יותר מדהים ועוד יותר מדהים ואז אני אמשיך לדבר גם על ישראל והגויים – מה הקשר ולמה בעצם כולם יכולים להיות ישראל ולאו דווקא יהודים ואיך יהודי בעצם יכול להיות גוי , אני מסביר את הכל אחרת אבל הכל מאהבה ואני לא נגד אף אחד גם לא נגד החרדים פשוט מסביר את הדברים בצורה הנכונה כמו שנתפס שחרדים לא מסבירים את זה והתורה היא תורה של כולם – "וביתי בית תפילה יקרא לכל העמים" .

לצפייה בקורס המלא לחץ כאן

סרטונים קצרים מכללת ואהבת לרעך כמוך

פייסבוק
אינסטגרם
טיקטוק
סאונדקלאוד
ספוטיפיי
וימאו
גוגל פודקאסטס
your image
Skip to content